Ingen mobil! 18/04-11

Den mindre onskvarda fodelsedagen narmar sig och jag tankte bara beratta att jag inte har nagon svensk mobil. Sa om familj och vanner forsoker ringa/smsa sa don't bother helt enkelt! ;) Idag eller natt till dag sa har vi forresten bilat tillbaka till Sydney och imorgon sa kommer vi spendera dagen i bilen igen for att da ta oss upp till Byron Bay istallet. Dar bland annat Malin vantar! :) Allt ar bra med mig annars! Blir daremot allt trakigare och jobbigare att saga hej da till James och andra kara men jag har tankt spendera sista veckan i maj i Sydney igen for a kunna ta lite mer utav ett farval till allt och alla. Det ar verkligen inte bara frojd och gladje att resa.. Stor kram till er dar hemma!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Halloj Ebba !



Stort grattis på födelsedagen!

Har försökt nå dig telefonledes förstår

nu varför det inte lyckats. Här har våren kommit

med solsken och fler och fler blommor som skjuter

upp ur jorden, kanon ! Vi tänker på dig. /Pappa

2011-04-19 @ 12:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0