Gili Island 21/02-11

Vart ska jag börja.. Igår så träffade vi efterlängtade ansikten burna utav Memme, Carro och Jessi. Krama om Memme hårt innan hon skulle ta flyget tillbaka till Sverige igen. Men innan vi fick göra det så for vi omkring på Balis gator som galningar i de olika taxibilarna som vi fick behöva ta för att äntligen kunna komma till tjejernas hotell, New Arena i Kuta. Men när vi väl kommit fram, och sagt hej då till Memme så bokade vi snabbt "fast boat ticket" till Gili Island. En utav de såkallade paradisöarna här omkring som man bara "måste" besöka. Efter att ha landat och bosatt mig här sa kan jag hålla med, man måste se denna ö.

Vår (jag, Nicole, Jessi och Carros) villa i Ko-Ko-Mo


Caroline


Hanna, Anna, Niklas, Kristian samt Veras grannvilla...




Vera


Dessa skojjare som kommit till å bli våra grannar för de närmsta tre nätterna är ett gäng som jag tidigare umgåtts med i Sydney, till de mesta delen på klubben Ivy. Hanna jobbade däremot i butiken Supré som låg mittemot Blockout så henne träffade jag i lite mer normala tillstånd.. I alla fall! jorden är liten - vi hade bokat in samma båttripp till Gili så killarna styrde upp två villor för knappt 300kr natten vardera. Roomservice dygnet runt, egen trädgård, pool etc. samt inkluderad frukost! Man borde skämmas om man fann någonting att klaga på.


Hanna




12.00 så var vi incheckade, mätta och belåtna efter en fri lunch på hotellet och det bästa vi kunde göra var att grabba böckerna och lägga sig på stranden och bara Njuta!


Nu ska vi iväg och äta lite middag! Jag förstår om ni känner en viss avund utifrån bilderna. Jag kan bara säga en sak - det är ännu bättre i verkligheten. ;) Stor kram till er därhemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0