Melbourne 20/03-11

Igår var vi ute och härja..

..Och slutade kvällen på samma restaurang som jag och Nicole ätit på, fast nu klockan 3 på natten. Lite lustigt att sitta på en relativ finrestaurang och bete sig när man är lite mer än halvt på lyset.. Helt klart top tio bästa "fyllekäken" hittills!!

Idag så strosade vi omkring i varm strålande sol i timmar här i St Kilda samt i Albert Park där Grand Prix äger rum till helgen!




Och myste sedan på en restaurang som även den jag och Nicole besökt tidigare! ;) Bakom Carro så syns ett mysigt/roligt utbud som vore kul att testa här i Melbourne - gamla spårvagnar ombyggda till restauranger!
Caroline har förresten "smygbott" hos mig under sin tid här. När hon väl anlände till Melbourne var nämligen hostellet jag rekommenderat stängt.. Och jag som har frusit satan i mitt rum (har haft feber och fortfarande ihärdig hosta pga de) välkomnade henne varmt till mig och min 90 säng! ;)


Efter denna dag så har Melbourne bara växt ännu mer. Stor kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0