"Blessed - Avicii" 24/03-11

Efter att ha gjort minnesanteckningar till alla druvor på vinlistan inför imorgon så har jag nu börjat känna träsmak i baken. Men vad gör man inte för ett jobb.. Förhoppningsvis så får jag det också! ;) Om inte så har jag åtminstone ett nytt samtalsämne att flika in i under middagarna!
Här är förresten lite bilder ifrån Great Ocean Road som Gabriel och Amelie bilade oss igenom! Eller nästan.. lite mer än hälften såg vi vilket tog oss cirka 11 timmar. Vägen ligger i alla fall emellan städerna Adelaide och Melbourne, inte Melbourne - Sydney som jag tidigare trott. Vägen var otroligt vacker men bortskämd som man är så har man "redan" sett liknande vägar när man bilat med familjen i Europa. Otroligt roligt hade vi i alla fall! Nedan så ser ni Carro med bilen på Fisherman Beach
Great Ocean Road - Tre tusen överlevande soldater ifrån första världskriget byggde denna som ett minne till de volontärer som miste livet i kriget
Sista stoppet som gjordes  - The twelve apostels eller "Sow and Piglets" som stenarna tidigare hette. Tydligen så är det rester ifrån vad Tasmanien tidigare suttit!
Nu ska jag myyyysa med Carro! Stor kram!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ser ut att ha varit en härlig tur! Kom ni fram ända till Adelaide? Kul att ni åkte åt andra hållet än vad du trodde, livet är fullt av överraskningar!/Kram ma



Ps. Snygg bil....

2011-03-24 @ 22:37:07
Postat av: Mamsen

Kanske av intresse - Bob Dylan, legenden, kommer på Peace and Love! Kanske inte riktigt din smak men häftigt är det! Kolla in Försvarshögskolan, de verkar ha en massa intressanta kurser i folkrätt m.m./Ma

2011-03-24 @ 22:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0