Whitsunday 8/5-11

Whitsunday stod på schemat och Whitsunday blev det lyckligtvis också! Media och allt möjligt skit rent ut sagt har nu dragits in i fallet mellan vår turistgrupp och Ozz Sail. Nu får vi bara hoppas på att pengarna kommer tillbaka på kontot också.. Hur som haver så var Whitsunday helt otroligt! Vi segla i nästan ständig solsken (det är åtminstonde dem stunderna jag väljer att minnas ;)), åt förvånansvärt god mat och dök samt snorkla i stora bärriärrevet! Och allt det gjordes med gott sällskap - för min del kunde det inte bli så mycket bättre! :) Första gången jag pröva på att dyka och ja känslan över att vara i en annan del utav världen är helt enkelt jääkligt häftig! Så nu funderar vi (jag och malin) på om man ska ta ett dykar certifikat i Magnetic Island eller inte.. Den som lever den får se (; Igår var vi i alla fall ute och rände här i Airlie Beach, lite avskedsparty innan vi måste säga hej då till Daniel och Flisan igen som ska börja jobba på en farm inom kort.
Fin bild Nicole klicka på mig!
.
White heaven beach

.
Omdöpt




.
.
.
.
.
Från igårkväll i Airlie Beach
.
.
.
Stor kram till er där hemma!

Kommentarer
Postat av: Mamma Guhnby

Vilka underbara bilder!!! Hoppas nu det löser sig med er refund och att ni fått hjälp av polisen. Ses snart älsklingen! Massor av kramar från oss alla hemma i Svedala!/Ma



Ps. Äntligen lyser solen på oss igen här hemma så att hägg och syren kan ta fart igen.

2011-05-08 @ 07:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0