Sydney - 30/6-11

Och så är man tillbaka till den platsen allt börja på - Sydney. Efter Cairns så har mina dagar bestått utav mycket skratt och en hel del gråt. James for iväg på sin långt tillbaka planerade surfresa till Bali i fredags. Avskedet var allt annat än roligt att ta och ju närmre jag kommer mitt egna flygdatum ju mer rubbad blir jag i mina egna känslor. Jag känner mig inte klar med Australien än. Och det roar men samtidigt oroar mig. Efter att James lämnat mig så har jag iallafall givmilt nog fått ockupera soffan hos Angelica, Emelie och Sophie så det är den jag ligger och skriver detta inlägg ifrån. Från de ena till något heelt annat så har en mycket bitter insikt slagit mig de senaste dagarna vilket är att jag mer eller mindre väntar mig en framtid som nykterist - jag klarar nämligen numera inte ens av att inta en halv flaska vin utan att den ska fara upp igen.. 

Till något lite roligare! Bild på en utav många läskigt goda middagar mina engelsmän (James och hans vän Mark lagade middag åt varandra, och då även mig, varannan dag) bjudit på här borta - fläsk med andra godsaker i ugn!


Utsikt ifrån min flygning mellan Cairns och Sydney




Dagen innan Nicole for hem till svedala så gick vi på världens största biograf (åtminstone enligt dem själva), IMAX, här i Sydney och såg nya pirates of caribbean i 3D!
 

Annars så gick James, jag och Mark på premiären utav Hangover 2 som var som väntat jäkligt underhållande! Men James for som skrivet iväg på fredagen så då gjorde jag inte mycket mer än å låg och sörjde, lördagen spenderades desto roligare med bland annat en liten avskeds bbq som Mark bjöd oss på då han själv åker hem samma datum som mig faktiskt, fast då till England!




Mark i egen hög person!


Emelie, ja och Sophie


Det ska mycket till för att man ska kunna hysa något annat än kärlek till Bondi


Jag känner mig tom på ord i ett tillstånd med alldelles för mycket känslor. Snart syns vi igen Sverige.. på tok för fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0